//Gestionarea Coronavirus (COVID -19) și efectele sale asupra Industriei contrucțiilor

Gestionarea Coronavirus (COVID -19) și efectele sale asupra Industriei contrucțiilor

Brisk Group depășeste aceasta perioada dificila cauzata de virusul gripal COVID – 19, abordând o maniera informată, planificată și bine structurată, astfel încât să poata manageria cu brio evenimentele și proiectele în care sunt implicați.

Managementul de risc și comunicarea eficientă
Deoarece compania este implicată în mai multe proiecte, atat la nivel local, în diferite zone ale României, cât și la nivel internațional, în țări precum Regatul Unit al Marii Britanii și Franța, țări care au fost afectate de coronavirus, Brisk Group aplică măsuri simple de project management și principii de management de risc în legatură cu maniera în care trebuie să acționăm, ca răspuns la virusul COVID 19.

Acțiunile de gestionare a riscurilor trebuie aplicate exact așa cum ne spune definția, și anume, ca un proces care permite înțelegerea și gestionarea proactivă a evenimentelor individuale de risc și a riscului general, optimizând succesul prin minimizarea amenințărilor și maximizarea oportunităților.

Sfaturi practice de prevenție și limitare a Coronavirus și efectele în poiectele din industria construcțiilor
Măsurile de igiena preventivă, personală cât și colectivă sunt obligatorii a fi instaurate. Este foarte important sa conștientizăm faptul că sentimentul de panică ce se crează în zonele afectate este aproape la fel de debilitant precum efectele pe care le are virusul asupra sănătății în sine. Drept consecință, trebuie să creăm sentimentul de siguranță pe care oamenii trebuie să îl resimtă, cât și siguranța în sine.

Planificarea proiectelor în concordanță cu circumstanțele actuale:
• Exercitarea atributiilor de serviciu de acasă, pe cat de mult posibil.
• Evitarea pe cât este posibil a întâlnirilor față in față.
• Instaurarea unei igiene corespunzatoare riguroase, incluzând spalatul pe mâini cât mai des posibil.
• Bugetarea si implementarea măsurilor necesare în vederea aplicarii regulilor de igienă și prevenție.
• Afișarea cât mai clară a regulilor de igienă și prevenție în locuri cât mai vizibile pe șantiere și la locul de munca.
• Aprovizionarea pe șantiere cu gel dezinfectant, săpun lichid și prosoape de unică folosință.
• Curățarea și dezinfectarea spațiilor comune de pe șantiere (containere, toalete, puncte de acces, etc.).
• Limitarea pe cât de mult posibil a interacțiunilor de grup.
• Permiterea accesului pe șantiere doar a persoanelor necesare.
• Conștientizarea și planificarea deficitului forței de muncă, a materialelor, cât și posibila întârziere a livrărilor.

Aspectul pozitiv este reprezentat de faptul că, în fiecare zi pot surveni noi informații cu privire la contextual actual. Cu cât deținem mai multe informații, cu atât putem să întâmpinăm mai bine situațiile viitoare.

Avem oportunitatea să îmbunătățim modul în care organizăm șantierele și totodată avem ocazia să fim uniți ca sector de activitate și industrie.

Citând un adevărat lider de criză:
“Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.”
– Sir Winston Leonard Spencer-Churchill