//Ce este SEO? Cum pot sa folosesc SEO pentru a-ti creste business-ul

Ce este SEO? Cum pot sa folosesc SEO pentru a-ti creste business-ul

Daca vrei sa stii cum SEO iti poate ajuta business-ul sa aiba succes, acest articol prezinta toate sfaturile si trucurile in a te folosi de toate mijloacele disponibile – a invata cu adevarat ce este SEO si cum poti sa il folosesti.
SEO este una dintre cele mai bune cai pentru a fi gasit online. Practic, te expui in fata clientilor tai vizati exact in momentul in care ei cauta ceea ce oferiti.

Statisticile arata ca doar primele trei cautari gasite, intr-adevar, primesc atentie reala din partea consumatorilor de continut. Exista doua optiuni cand vine vorba de SEO, fie alegi sa te folosesti de Internet, fie angajezi pe cineva care sa te ajute la un nivel profesional.

1. SEO pe mobil
Aceasta se refera la cautarile pe dispozitivile mobile. Google penalizeaza orice site care nu se incarca, optional, si pe mobil. Pentru a verifica daca site-ul tau se incarca si pe telefon poti sa folosesti site-uri precum https://search.google.com/test/mobile-friendly.

2. Testul pentru Viteza
Un site bun ar trebui sa se incarce in 3 secunde. Google nu te arata daca ai un site incet. Poti verifica viteza site-ului tau pe https://tools.pingdom.com/.

3. Optimizarea profilurile sociale si review-urilor
Google iubeste brandurile si cu cat ai mai multe retele de sociale sau site-uri cu review-uri pe care esti prezent, cu atat Google o sa inceapa sa te vada ca pe un brand, deci asigura-te ca esti prezent pe toate retelele de socializare: Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin, Twitter. Urmatorul pas este sa fii prezent pe orice site cu review-uri, relevant industriei din care faci parte.

4. Cerceteaza-ti competitorii
Verifica cine sunt competitorii tai, ce fac si ce servicii sau produse ofera clientilor lor. Acest lucru iti va oferi un avantaj mare pentru ca vei putea sa iti schimbi tactica de marketing si sa faci lucrurile mai bine sau mai diferit decat o fac competitorii tai.

5. Optimizarea paginei de destinatie dupa subiect
Optimizarea paginei dupa subiect se refera la termenii relevanti care ar trebui sa fie prezenti pe o pagina acoperind subiectul respectiv. Acestia sunt termenii pe care Google considera ca trebuie sa existe pe o pagina de calitate in domeniul constructiilor. Va puteti folosi de site-uri generatoare de acesti termeni, atat in romana, cat si in engleza.

6. Optimizarea paginei de cautare
Acesta optimizarea se refera la cat de probabil este ca clientul tau sa faca click pe afisarea dumneavoastra in cautare. Aici trebuie pus accent pe titlu: foloseste termeni cheie – cat mai relevanti si simpli pentru ceea ce ai de oferit. De asemenea, meta descrierea este relevanta si prezinta un rol important in optimizarea paginei de cautare. Meta descrierea reprezinta o scurta declaratie de sustinere care le ofera cautatorilor motive sa dea click pe o anumita pagina.

7. Optimizarea duratei expunerii de pe pagina ta
Google recompenseaza pe cei care isi pot tine clientii mai mult timp pe site-ul lor. Potentialii clienti trebuie sa stie in 3 secunde dupa ce dau click pe site-ul tau ceea ce le oferi. Pentru asta, totul trebuie sa fie foarte clar si concis, cu cat ne complicam mai mult, cu atat tindem sa pierdem mai multi oameni pe drum.

8. Atractiv din punct de vedere vizual
Un site trebuie sa contina imagini, formatare web, titlu, paragrafe si text tip lista. Pentru a evidentia importanta unei informatii este de preferat sa folosesti caractere ingrosate si cursive.

Acestea sunt niste trucuri si sfaturi despre SEO, care sa te ajute sa iti conduci business-ul la alt nivel. Pentru un pachet de marketing complet, apeleaza la ZENU!

Autor: Ana Maria Craciun