//Princemob Buro: Experiența a 30 de ani în mobilierul de birou, calitate și sustenabilitate

Princemob Buro: Experiența a 30 de ani în mobilierul de birou, calitate și sustenabilitate

Princemob este un producător de mobilier de birou activ pe piața românească de mai bine de 30 de ani. Compania se concentrează pe producția de mobilier de birou de calitate, cu un design atractiv și funcțional. În plus, Princemob este importator și de mobilier de birou second hand de la branduri de top din Germania, oferind clienților o gamă variată de produse pentru birou la prețuri accesibile.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă de mobilier second-hand?

Să fie atent la raportul calitate/preț oferit și să nu compare cel mai mic preț din piață pe produsul dorit cu articolul care prezintă interes.

Să nu mai considere produsele second-hand mărfuri de „mâna a doua” până nu văd articolele respective și să se documenteze ce reprezintă ele ca brand, preț, durată de viață etc. Avem produse în portofoliu care valorează mii de euro la lansare, iar noi le comercializăm la câteva sute de lei, chiar dacă ele sunt în stare perfectă de funcționare și arată impecabil.

Să aibă încredere în noi atunci când le recomandăm anumite produse, deoarece o facem în avantajul lor pentru a fi mulțumiți în timp și a ne călca pragul din postura de client/partener/prieten și în viitor.

Care sunt 3 capcane/greșeli des întâlnite pe care le observați că le fac cumpărătorii când achiziționează mobilier office?

Ideea greșită că second-hand este ‘vechi și uzat’ și nu poate satisface nevoile și dorințele colegului! Îmi doresc tare mult să faceți un mic joc de imaginație: „ne aflăm într-un birou unde am achiziționat tot mobilierul nou conform noilor norme solicitate de guvernele din vest (da, există așa ceva). După câteva luni, angajații respectivi sunt concediați și în locul lor sunt angajați alți colegi noi (da, printre ei și tu, cel care citești acest mesaj). Credeți că vor mobilă din nou doar că au angajați noi? Ați refuza oferta că nu vă cumpărat mobilier nou? (Așa-i că nu v-ați gândit până acum la asta?) Când te angajezi la un nou loc de muncă, chiar și într-o poziție de management, mobilierul este tot second-hand pentru tine.

Încearcă să negocieze niște prețuri care oricum sunt foarte mici comparativ cu tot ce este pe piață din punct de vedere al raportului calitate/preț.

Nu știu să achiziționeze un scaun sau un birou care să le confere un confort, dar mai ales o îmbunătățire a stării de sănătate, și mulți nici nu doresc consiliere.

Care sunt 2-3 proiecte recente la care lucrați sau le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ați folosit?

Din păcate, ajungem din nou la mentalitate, în sensul de a nu apărea ca și brand acordându-ne feedback! Avem parteneri care achiziționează cu recurență având nume sonore în piața de servicii medicale private, curieri, dezvoltatori imobiliari, distribuitori auto, pharma etc. Din păcate, nu putem să vă oferim detalii, dar sper că ne înțelegeți că nu am putea să rezistăm timp de peste 30 de ani pe această piață dacă nu oferim calitate.

Care sunt provocările momentului în segmentul în care activați?

Să reușim să educăm piața din România atunci când vine vorba de alegerea biroului sau a scaunului de birou. În vest, guvernele țărilor dezvoltate și-au dat seama că statul unui angajat în poziții neconforme din punct de vedere al sănătății va duce la cheltuieli majore suportate de către stat în viitor. Motiv pentru care au obligat angajatorii la mobilarea spațiilor cu produse adecvate din punct de vedere al confortului și al sănătății angajatului, produse pe care le avem și noi în portofoliu.

Cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs. în România în următoarele 6-12  luni?

În ciuda faptului că vor veni vremuri dificile din punct de vedere financiar, sunt convins că vom fi pe creștere, deoarece vom ajuta societățile să-și mobilizeze spațiile cu produse calitative, dar cu bugete reduse.

Ne puteți spune câteva din obiectivele Princemob Buro pe care le implementați în această perioadă?

Ne dorim să fim diferiți față de competitorii noștri și încă de la începutul anului am implementat acțiunea de plantare a unui copac pentru fiecare birou vândut, iar până în momentul în care vă scriu am avut două acțiuni de plantare și ne dorim să contribuim și la „plantarea de fapte bune”!