//Biano – Cum a afectat pandemia felul în care oamenii fac cumpărături de mobilă și decorațiuni?

Biano – Cum a afectat pandemia felul în care oamenii fac cumpărături de mobilă și decorațiuni?

Funcționând ca o platformă-motor de căutare pentru mobilă și decorațiuni, Biano reunește produsele magazinelor din domeniu într-un singur loc. Compania lucrează în permanență la tehnologii care să permită clienților să cumpere confortabil și inteligent prin Biano, fie că sunt în căutarea celei mai populare piese de mobilier la cel mai accesibil preț, în stilul preferat, sau a unui produs la care visează și pe care îl tot păstrează în galeria telefonului.

Cum a afectat pandemia felul în care oamenii fac cumpărături de mobilă și decorațiuni?

Cantitativ

În primul rând, închiderea temporară a magazinelor fizice, cumulată cu timpul crescut petrecut acasă, i-a făcut pe oameni să apeleze tot mai mult la mediul online pentru a își găsi produsele dorite. Pe lângă necesar, au reluat proiecte de renovări și îmbunătățiri amânate, ori întrerupte pentru care nu găseau niciodată timp. De asemenea, o creștere semnificativă (accesări și achiziții aproape triplate) au avut secțiunile de mese de birou, scaune de birou și mașini de pâine.

Calitativ

Deși restricțiile au fost ridicate și și-au reluat activitățile anterioare acestei perioade, faptul că oamenii au devenit mai atenți cu spațiul personal de acasă a rămas, precum și unele pasiuni descoperite în această perioadă. Am observat o atenție sporită în a amenaja mai armonios, a decora, a înțelege cum și de ce se face o amenajare a unui spațiu. 

Și pentru că și atenția în zona online s-a îndreptat din ce în ce mai mult spre foto și apoi video, am dorit să le îmbinăm pe cele două și am creat mai multe serii de videouri informative ori educative pe canalul nostru de YouTube, Biano România, printre care și una cu designerul de interior Maria Ilea.

Tehnic

Pe lângă faptul că a avea acces la o diversitate de producători și comercianți la un loc este o facilitate și o pretenție obișnuită deja în zilele noastre (mall-urile o fac în offline, noi, la Biano, o facem în online), tehnologia ne-a făcut pe toți să ne dorim să obținem rezultate cel puțin pe măsura așteptărilor într-un timp scurt, cu acces imediat. 

  • Am implementat căutarea prin imagini – utilizatorul face o poză cu telefonul la un produs care îl interesează, ori o descarcă de pe internet, o încarcă pe site-ul Biano și primește ca rezultat toate produsele identice ori similare disponibile la peste 120 de magazine diferite de mobilă și decorațiuni.
  • Amenajând spații cu mobilă și decor, pentru a ne asigura că elementele funcționează împreună, este bine să le și putem vizualiza împreună. Așa a apărut nevoia de un planificator vizual să îi spunem – în Biano Studio utilizatorii pot adăuga produse de la toate magazinele de pe platformă și grupa împreună, muta, răsuci, alinia, pentru a avea o viziune mai bună asupra amenajării finale dorite.