//Bagno Services – Tendințe și previziuni din piața obiectelor sanitare și a plăcilor ceramice în 2023

Bagno Services – Tendințe și previziuni din piața obiectelor sanitare și a plăcilor ceramice în 2023

Misiunea Bagno Services este de a contribui real pe piața amenajărilor interioare și exterioare din România, oferind produse de calitate de la producători de top din Italia. În portofoliul Bagno Services există o gamă variată de produse, precum gresie și faianță, pavaj drenant, obiecte sanitare, baterii, mobilier de baie, sisteme de duș sau radiatoare decorative.

Care sunt principalele tendințe pe piața amenajărilor interioare și cum evoluează situația în acest sector aflăm de la Casella Michele, CEO Bagno Services.

Cum a fost anul 2023 pânâ acum și cum vedeți evoluția pieței în nișa plăcilor ceramice şi a obiectelor sanitare, în România, în următoarele 6-12 luni?

Până acum, anul 2023 a fost în scădere față de anul 2022. Situația la nivel global nu ne ajută în acest moment; războiul, creșterea prețurilor, inflația, etc. creează un sentiment de nesiguranță. Piața plăcilor ceramice și obiectelor sanitare este strâns legată de piața construcțiilor și renovărilor, așadar următoarele 6-12 luni nu vor fi așa de productive dacă situația globală nu se va schimba. 

Care este misiunea și viziunea companiei Bagno Services și cum vă diferențiați pe piață?

Bagno Services promovează în România produse de înaltă calitate, cu un design atrăgător. Brandurile cu care colaborăm sunt lideri în multe piețe din Europa și din afară, iar misiunea noastră este să le promovăm în România pentru a oferi produse de calitate pentru amenajări interioare și exterioare.

Care sunt principalele branduri sau producători de obiecte sanitare și plăci ceramice de la care furnizaţi produse?

Brandurile reprezentate de Bagno Services sunt de la producători din Italia, precum:

  • Marca Corona (gresie și faianță)
  • Drenatech (pavajul drenant)
  • Olympia (obiecte sanitare)
  • Effepi (baterii)
  • RAB (mobilier de baie)
  • Bossini (sistem de dus)
  • Maarmo (radiatoare decorative)

Ce strategii ați implementat pentru a rămâne competitivi pe piață și a vă extinde afacerea?

Ca și strategie încercăm să promovăm produsele noastre la arhitecți și designeri. Vizităm cele mai renumite showroom-uri din țară unde expunem și produsele noastre. Pentru a extinde afacerea am vrea să introducem brandurile noastre în cât mai multe proiecte la nivel național.

Care sunt principalele tendințe în piața obiectelor sanitare și a plăcilor ceramice în prezent?

Din câte am observat participând la târgurile internaționale din fiecare an, putem spune că în momentul de față tendințele în ceea ce privește obiectele sanitare și bateriile sunt culorile și finisajele deosebite.  În ceea ce privește gresia și faianța, mergem tot timpul spre formate mai mari cu mai puține rosturi. 

Raportat la design, sunt foarte în vogă temele naturiste cu plăci decorative cu imitație de frunze, deșert, etc. De asemenea, culorile mai calde sunt tot mai în vogă.

Care sunt produsele cele mai căutate din portofoliul companiei?

Cu siguranță din portofoliul nostru produsele cele mai căutate sunt gresia și faianța, deși există cerere mare pe piață și pentru restul produselor. Avem și produse inovative, precum pavajul drenant de la Drenatech, care încă nu este cunoscut în România dar are un mare potențial și trebuie promovat.

Cum vedeţi piaţa în care activaţi în următorii 5-10 ani?

Noi suntem siguri că piața din România va continua pe trend ascendent în următorii 5-10 ani și tindem să credem ca puterea de a achiziționa un produs calitativ cu un preț mediu mai ridicat va avea o creștere importantă.

Pentru acest motiv Bagno Services va continua să promoveze branduri de top cu produse calitative.  Suntem conștienți de faptul că, neavând produse economice în portofoliul nostru, nu putem fi competitivi în proiecte care au un buget limitat. Totuși, observăm că cererile pentru produse mai calitative, cu design deosebit, sunt în creștere și vom merge în continuare în această direcție.