//SIXENSE ROMANIA: 10 ani de excelenta in monitorizarea structurala si geotehnica a constructiilor si infrastructurii din Romania

SIXENSE ROMANIA: 10 ani de excelenta in monitorizarea structurala si geotehnica a constructiilor si infrastructurii din Romania

Redactia: Pentru inceput, o scurta prezentare a firmei, a serviciilor pe care le oferiti in piata constructiilor din Romania.

Mariana Garstea: Suntem SIXENSE GROUP, companie internationala cu experienta in domeniul solutiilor tehnice, digitale si stiintifice pentru industria constructiilor si managementul infrastructurii rutiere si feroviare.

Furnizam si propunem solutii specializate care acopera intregul ciclu de viata al infrastructurii, de la construire si mentenanta pana la demolare. Dezvoltarea solutiilor de management al activelor digitale si experienta in data management ne-au facut lideri mondiali in aceste tehnologii.

SIXENSE ofera o gama completa de servicii, combinand specialitatile noastre pentru a raspunde cerintelor specifice ale clientilor nostri.

Red.: Marcati, in 2019, 10 ani de prezenta pe piata romaneasca. Care a fost cea mai frumoasa realizare?

M.G.: Sunt destul de multe realizari la activ. Proiecte frumoase prin complexitate, prin context, prin valoarea adaugata adusa de SIXENSE. Bineinteles, in cap de lista se afla proiectul Linia de metrou 5, I sectiune – Servicii de monitorizare structurala si geotehnica. Am revolutionat practic domeniul, am impus un anumit standard de calitate, am adus tehnologii inovatoare si este primul proiect in Romania care a fost monitorizat la acest nivel.

Red.: Dar cel mai dificil moment traversat?

M.G.: Nu as putea da exemple de momente dificile, ci mai mult de un moment de cotitura in cadrul grupului si anume in 2016, cand a fost demarat acel proces de rebranding, de transformare profunda a SOLDATA in SIXENSE. A fost un moment sensibil, o perioada oportuna pentru o promovare activa a noii oferte de servicii a grupului, pentru o mai buna intelegere a acestor servicii de catre potentialii clienti / parteneri, pentru o adaptare interactiva la specificul pietei romanesti.

Citeste continuarea interviului aici.