//Drumurile României: Centura Timișoara Sud se apropie de autostrada Nord – Stadiul lucrărilor la 60%

Drumurile României: Centura Timișoara Sud se apropie de autostrada Nord – Stadiul lucrărilor la 60%

Care este situația actuală a drumurilor din România? Starea autostrăzilor din România este un subiect de interes național, iar progresele în construcția și modernizarea acestora sunt monitorizate cu atenție de către autorități și public. Iată o actualizare cu privire la statusul lucrărilor la Centura Timișoara Sud:

Centura Timișoara Sud: Progresele semnificative în organizarea șantierului sunt încurajatoare pentru această secțiune a autostrăzii. Antreprenorul lucrării a realizat depozite pentru materiale de construcție, un atelier mecanic și birouri, iar planurile includ și instalarea unei stații de asfalt, ceea ce ar facilita producția de asfalt la fața locului și ar accelera lucrările.

Stadiul lucrărilor: Conform anunțului Direcției de Drumuri din Timișoara, stadiul lucrărilor a ajuns la 60%, indicând o bună evoluție a proiectului. Un moment crucial este montarea grinzilor pentru pasajul peste calea ferată în zona localității Chișoda, care va contribui semnificativ la fluidizarea traficului și conectarea Centurii Timișoara Sud cu Centura Timișoara Nord.

Pasajul peste calea ferată: Pasajul are o complexitate semnificativă, având un total de 42 de grinzi. Până în prezent, 12 grinzi au fost montate, iar în curând vor fi amplasate și celelalte 6 grinzi lungi de 31,5 metri și cele 30 de grinzi de 26,5 metri fiecare. Această etapă reprezintă un pas important către finalizarea proiectului.

Alte lucrări efectuate: Pe lângă pasaj, s-au desfășurat lucrări importante, precum umpluturi cu balast, stabilizarea terenului și foraje pentru pilonii pasajului din zona Moșnița Nouă. Aceste activități sunt esențiale pentru asigurarea infrastructurii necesare și durabilității autostrăzii.

Termen de finalizare: Noul termen pentru finalizarea celor aproximativ 26 de kilometri de șosea ocolitoare este vara anului viitor. Cu toate acestea, este important de menționat că termenele în construcții pot suferi întârzieri din diverse motive, cum ar fi condițiile meteo sau probleme neprevăzute în timpul lucrărilor.

Buget: Pentru această secțiune de autostradă, constructorul va primi aproape 400 de milioane de lei. Acest lucru indică importanța acordată proiectului și resursele alocate pentru a-l duce la bun sfârșit.

Drumurile din România sunt în continuare în dezvoltare, cu multiple proiecte în diverse stadii de implementare. Este important să se continue monitorizarea progreselor și să se aloce resursele necesare pentru a asigura finalizarea acestor proiecte importante pentru infrastructura țării.

Pentru orice alte informații și noutăți, singura asistentă virtuală specializată în vânzările pentru șantiere, Victa.ro îți stă la dispoziție.

SURSA ARTICOL