//Door Center – sfaturi pentru achizitia corecta de Tamplarie PVC si Aluminiu, pereti cortina, si usi industriale

Door Center – sfaturi pentru achizitia corecta de Tamplarie PVC si Aluminiu, pereti cortina, si usi industriale

PESTE 10 ANI EXPERIENȚĂ

Cu peste 10 ani de experienta in piata de profil, activitatea Door Center a inceput in 2005 cu multa energie si cu obiectivul de a adauga un plus de confort in stilul de viata al oamenilor atat la nivel national, dar si international. Compania ofera in prezent solutii atat pentru sectorul rezidential, cat si pentru cel industrial. Mai multe despre portofoliul de produse si proiecte, dar si despre piata de specialitate, am aflat de la dl Dorin Florea – Administrator la DOOR CENTER | FLODO.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ati acorda unui client nou pentru achizitia corecta de – Tamplarie PVC si Aluminiu, pereti cortina, si usi industriale?

  • Oferta scrisa detaliat
  • Persoanele cu care se discuta sa fie pregatite tehnic, sa stie sa raspunda concret si corect la toate intrebarile, sa inspire incredere cand prezinta produsul pe care il comercializeaza.

Care sunt 3 capcane/greseli des întâlnite pe care observati ca le fac cumparatorii cand achizitioneaza – Usi / balustrade/Tamplarie PVC si Aluminiu/ Paravane de sticla/ Pereti cortina si Usi industriale?

  • Prima greseala pe care o fac beneficiarii care vor sa-si puna solutii de tip usi/balustrade/tamplarie PVC si Al/paravane de sticla este ca isi doresc cel mai mic pret, neglijand calitatea produselor si serviciile asociate. Daca tragi la pret, vei lucra cu o firma care vine cu tot felul de compromisuri la materiale si la metodele de prindere. De asemenea, se da gres deseori si in procesul de cautare a unei echipe cu experienta. Beneficiarii ar trebui sa ceara si fotografii cu lucrari facute inainte pentru a-si face o idee asupra experientei montatorilor. In niciun caz nu recomand montajul in regie proprie.
  • Calitatea informarii din diferite surse, privind achizitia unui produs, nu este mereu cea mai viabila(corecta).
  • Uneori, chiar si in cazul produselor aparent identice, pot exista diferente (vezi tamplarie pvc echipate cu geam termopan – produs in diferite locatii, nu neaparat calitative)

Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrati sau pe care le-ati finalizat recent si ce solutii tehnice din portofoliul dvs. ati folosit?

Recent am incheiat un proiect major – INCAS – perete cortina si Q fort – usi sectional-industriale precum si multe alte proiecte rezidentiale.

Care sunt provocarile momentului in segmentul in care activati?

In afara problemelor care apar in momentul de fata in toata lumea din cauza acestei incertitudini si preturi la materiale in continua crestere, pentru noi o provocare, dar si o placere in acelasi timp, este descoperirea constanta de solutii noi si moderne pentru clientii nostri si colaborarea cu o retea extinsa de producatori. Ca si parte negativa, constatam lipsa frecventa a tipologiei de lucrari si a normelor clar legiferate ca si standarde de calitate, inclusiv proiectarea tehnica corecta. 

Cum vedeti evolutia pietei in nisa dvs. in Romania in urmatoarele 6-12 luni?

Dupa parerea mea, lucrurile vor deveni cel putin constante, chiar cu o usoara crestere in urmatoara perioada. Incercam intotdeauna sa fim flexibili. Daca in unele luni retailul merge mai bine, incercam sa ne concentram atentia acolo; cu alte ocazii ne axam mai mult pe proiecte industriale in functie de perioadele unui an. Suntem siguri ca vom avea in continuare succes si vom reusi sa finalizam tot mai multe vanzari si proiecte pe piata locala din Romania.

Ne puteti spune cateva din obiectivele DOOR CENTER | FLODO pe care le implementati in aceasta perioada?

Principalul nostru obiectiv in acest moment este cresterea brandului Doorcenter si ne propunem cresterea calitativa a serviciilor livrate, dar si cresterea nivelului de profesionalism intern si extern societatii actuale.