//Ce trebuie să știi înainte să achiziționezi mobilier urban: sfaturi de la ART DECOR

Ce trebuie să știi înainte să achiziționezi mobilier urban: sfaturi de la ART DECOR

Cu o experiență de peste două decenii în producția de mobilier urban și echipamente de joacă, ART DECOR SRL se remarcă prin soluții durabile, creative și 100% fabricate în România. Într-un context în care amenajările urbane capătă un rol tot mai important în calitatea vieții comunităților, am stat de vorbă cu reprezentanții companiei pentru a afla ce sfaturi oferă clienților noi, care sunt capcanele frecvente în achiziții, ce proiecte recente au realizat și cum văd evoluția pieței în următoarele luni.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă de echipamente de joacă/mobilier urban?

În primul rând să apeleze la profesioniști. În momentul de față piața, în orice domeniu, este plină de oferte (online-ul ne ajută în acest sens), însă cheia succesului este să îi alegem pe cei care au experiența și know-how-ul de a face lucrurile corecte.

Să aleagă cu prioritate soluții „fabricate în România”, lucru care ne va ajuta pe toți pe termen lung și mai ales în momentul de față, mai ales că există produse cu design și construcție de calitate.

Să se sfătuiască și chiar să pună la treabă imaginația producătorului când vrea să facă o amenajare nouă, fie că este vorba de mobilier urban sau de locuri de joacă.

Care sunt 3 capcane/greșeli des întâlnite pe care le observați că le fac cumpărătorii când achiziționează echipamente de joacă/mobilier urban?

Cel mai des ne lovim de clienți care au fost atrași de oferte găsite pe internet și după ce au cumpărat, au constatat că robustețea și calitatea produselor nu este cea corectă și mai grav, că regimul de utilizare pentru care au fost gândite este unul de uz rezidențial, nu de uz public / intens.

Cumpără produse de la comercianți care nu au posibilitatea să ofere servicii de montaj, întreținere și mai ales posibilitatea de a asigura piese de schimb într-un termen decent.

Clientul nu face o cercetare a pieței atentă și astfel apar în tot felul de proiecte propuneri „pestrițe” luate de pe internet fără o temă de design comună și fără un specific local, cultural, etc.

Care sunt 2-3 proiecte recente la care lucrați sau le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ați folosit?

Noi mereu lucrăm la proiecte și la soluții noi, deoarece acestea sunt sursa noastră de energie. De când am început să producem mobilier urban și locuri de joacă, mai precis de acum 23 de ani, am dezvoltat permanent produse noi și le-am îmbunătățit pe cele existente.
Un proiect pe care l-am realizat recent este situat în județul Suceava, la comuna Mălini și ne face plăcere să-l menționăm pentru că este poziționat lângă o pârtie de schi într-un cadru natural excepțional, cadrul pe care l-am completat cu un echipament de joacă complex tip Labirint produs de noi. Și pentru că în cuvinte nu am putea reda suficient de bine acest lucru, vă atașăm o poză cu proiectul finalizat.

Un alt proiect recent realizat este dotarea orașului Râșnov cu mobilier pentru exterior, respectiv coșuri de gunoi și bănci.

Care sunt provocările momentului în segmentul în care activați?

În momentul de față suntem ca în „Goana după aur”. După prima jumătate a anului 2025 cu o piață aproape inertă, acum, câțiva producători și o multitudine de comercianți, suntem în goana după proiecte.

Cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs. de echipamente de joacă/mobilier urban în România în următoarele 6-12 luni?

După o stagnare înregistrată în primele șase luni ale anului 2025, estimăm că piața va înregistra o ușoară creștere stimulată și de fondurile europene care au ca obiectiv amenajările urbane. Un factor foarte important în evoluția viitoare este reprezentat de modul în care autoritățile gestionează și gândesc strategia pentru următorii ani.

Ne puteți spune câteva din obiectivele Decor Urban pe care le implementați în această perioadă?

Mereu suntem preocupați de dezvoltarea întregului business, de la proiectarea de produse noi, până la creșterea și îmbunătățirea vizibilității produselor pe care le realizăm.
Așadar, în acest an avem ca prioritate promovarea imaginii companiei noastre, marșând pe conceptul de „fabricat în România”, precum și de a arăta potențialilor clienți faptul că noi ducem lucrurile de la idee la materializare, având: proiectare, producție, montaj și mentenanță, toate provenind de la același furnizor.

Urmăriți activitatea și serviciile ART DECOR SRL pe:
Website | Facebook