Casa Vie – decoreaza cu bucurie – este un slogan de la care echipa a inceput un adevarat concept al carui obiectiv principal este de a aduce zambete pe fata clientilor si de a-i ajuta in demersul de alegere de produse in trend, potrivite pentru amenajarea unei case „de vis”. Cu ajutorul echipei Casa Vie clientii isi pot crea un mediu cald si placut in care sa se bucure de timpul petrecut alaturi de familie. Specialistii sunt pregatiti cu sfaturi si solutii in trend pentru bucatarie si baie si sunt pregatiti sa accepte orice fel de provocare de a readuce la viata fiecare colt al casei. Despre toate aceste obiective si despre piata in care activeaza am discutat cu dna Iulia Cojocaru – Sales Business Development la Casa Vie.
Care sunt 3 sfaturi pe care le-ati acorda unui client nou pentru achizitia corecta?
In primul rand, sa aiba in vedere spatiul pe care il are, culorile pentru care opteaza in baie, bateria pe care doreste sa o achizitioneze. Recomandam produsele noastre premium, care cu siguranta se potrivesc in baia fiecarui client. Produsele cele mai recomandate sunt seturile de dus incastrabile, care estetic arata foarte bine, sunt moderne si in acelasi timp minimaliste. Daca preferati cazi in loc de dusuri, avem baterii de podea, care prin modernismul lor creeaza un spatiu placut si relaxant.
Culoarea anului 2022 la baterii a fost negru si este in continuare este un best seller pe piata obiectivelor sanitare, desi sa nu uitam nici de produsele Gold, care in anumite cladiri rezidentiale sunt foarte cautate.
Recomandarea noastra catre un client nou este sa aiba in vedere garantia oferita de producator. La Casavie avem incredere in produsele noastre, si oferim 4 respectiv 5 ani garantie la produsele premium.
Care sunt 3 capcane/greseli des intalnite pe care observati ca le fac cumparatorii cand achizitioneaza solutii pentru amenajarea baii?
Multi clienti nu iau in calcul dimensiunea produselor, dimensiunea pe care o au disponibilă în baie, nu citesc cu atentie descrierile produselor sau nu cer informatii suplimentare in cazul in care nu sunt siguri de ceva.
Din acest motiv, oferim consultanta tuturor clientilor, pentru a ne asigura ca ajunge la ei produsul mult dorit, care contribuie la crearea spatiului relaxant.
Din nefericire intalnim des client care nu sunt atenti la nuantele deja existente in spatiul lor (baie, bucatarie), insa, pentru a evita posibile probleme, colegele din departamentul de relatii cu clientii trimit poze reale ale produselor noastre din depozit pentru a se asigura ca viitorul client ia cea mai buna decizie pentru el.
Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrati sau pe care le-ati finalizat recent si ce solutii tehnice din portofoliul dvs. ati folosit?
Sunt mai multe proiecte la care lucram in momentul de fata, dar pe scurt, in prezent contribuim la amenajarea unui complex mai mare de apartamente in Galati.
De asemenea, suntem in colaborare cu un constructor cu care finalizam amenajarea mai multor cladiri rezidentiale din Bucuresti, iar pe langa asta, lucram cu multe firme de design, care au amenajat deja impreuna cu noi, un cabinet stomatologic ultra-modern in Bucuresti si casa de vacanta a unei vedete din Romania. Dincolo de aceste proiecte mari lucram si cu designeri locali la proiecte mai mici din Cluj si si numai.
Care sunt provocarile momentului in segmentul in care activati?
Incetinirea vanzarilor imobiliarelor noi poate fi o provocare pentru mentinerea trendului ascendent.
In plus toata starea incerta in care ne aflam, cu criza energetică, razboiul etc, determina o presiune pe care o percepem din partea clientilor.
Cum vedeti evolutia pietei in nisa dvs. in Romania in urmatoarele 6-12 luni?
Situatia pietei nu este una grozava, motiv pentru care dorim sa venim cu produce unice la preturi foarte accesibile pentru cele ambele categorii de clienti:
- persoane fizice care vor o baie de lux si totusi la un pret accesibil
- colaboratori (constructori, designer) care au multi clienti cu proiecte deja avansate si au nevoie de produse unice pentru a accelera vanzarile.
Ne puteti spune cateva din obiectivele CASA VIE | GREEN XPC pe care le implementati in aceasta perioada?
Avem mai multe planuri pe 2023, iar un obiectiv principal este sa crestem numarul de colaboratori (constructori, designer, architecti).
Dorim ca produsele noastre premium sa ajunga la cat mai multe persoane care vor ceva modern, unic, insa si la preturi bune.