Prosolar se impune ca partener de încredere în domeniul soluțiilor de umbrire, având ca scop principal asigurarea confortului clienților. Ne dedicăm cu pasiune furnizării de soluții de umbrire calitative, menite să ofere nu doar protecție eficientă împotriva razelor solare, ci și o experiență de utilizare comodă și plăcută.
Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă de solutii de umbrire?
Produsul trebuie să îi asigure beneficiile pe care clientul le așteaptă de la produsul în sine, în decursul a minim 3 luni de zile în an. Produsul primit trebuie să conțină consultație privind necesitatea, rezistența în timp și beneficiile produsului la locația respectivă, inclusiv montaj specializat.
Indiferent de calitatea produsului sau a serviciilor de montaj, produsul trebuie monitorizat atât la punerea în funcțiune, cât și pe parcursul utilizării acestuia; orice abatere de la un comportament normal se va cere sfatul specialistului.
Care sunt 3 capcane/greșeli des întâlnite pe care le observați că le fac cumpărătorii când achiziționează soluții de umbrire?
Cea mai importantă greșeală a cumpărătorului este alegerea produsului după aspect și potrivire estetică în detrimentul beneficiilor potențiale ale produsului (sunt situații în care clientul alege un produs ce nu oferă beneficiile așteptate de el).
Produsul cumpărat nu se potrivește cu locul de montaj (instalarea) din motive de rezistență a suprafeței în care se montează sau nu se potrivește ca dimensiune în locul în care urma să fie utilizat. Cumpărătorul procură produse subdimensionate sau cu proprietăți inferioare celor necesare locației sau așteptărilor inițiale (produsul e prea mic sau prea fragil/slab față de locul și mediul de utilizare).
Unul din proiectele noastre a fost pentru Universitate ‘’Babes-Bolyai’’, solutia ofertata a fost jaluzele orizontale exterioare motorizate. Atasat aveti si cateva imagini.
Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrați sau le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoliul dvs. ați folosit?
Unul din proiectele noastre a fost pentru Universitatea „Babeș-Bolyai”, soluția ofertată a fost jaluzele orizontale exterioare motorizate. Atașat aveți și câteva imagini.
Alt proiect, a fost al unui client, care avea un anumit tip de tâmplărie, de o anumită culoare, care să îndeplinească mai multe criterii, cum ar fi: izolație termică și fonică, antifurt, să fie posibil să regleze lamelele în funcție de preferințe.
Un alt proiect important a fost închiderea unei terase atipice cu sticlă securizată.
Care sunt provocările momentului în segmentul în care activați?
Una dintre provocările cu care ne confruntăm este lipsa de personal conform organigramei actuale și lipsa angajaților pe piața muncii. Cea de-a doua provocare o constă creșterea semnificativă a taxelor către stat.
Cum vedeți evoluția pieței în nișa dvs. de solutii de umbrire în România în următoarele 6-12 luni?
La momentul actual, piața pare să fie stabilizată într-o stare de mișcare lentă, fără o perspectivă de creștere în următoarele 12 luni.
Ne puteti spune câteva din obiectivele Prosolar pe care le implementați în această perioadă?
Unul dintre obiectivele firmei este de a crește și a stabiliza sucursala companiei care acoperă regiunea Banat, care prezintă potențial sporit din punct de vedere al proiectelor posibile, însă suferă de lipsa personalului calificat în zonă. Un alt obiectiv este de a implementa și crește potențialul de utilizare a energiei regenerabile în cadrul companiei (pompe de căldură, autoutilitare electrice, panouri fotovoltaice).