//Viziunea URBICON în industria construcțiilor din România

Viziunea URBICON în industria construcțiilor din România

Industria construcțiilor din România se confruntă adesea cu situații ce produc efecte negative asupra realizării optime a proiectelor sale. Conform unui articol publicat de Evenimentul Zilei în februarie 2020, lipsa forței de muncă de calitate ar fi una dintre problemele serioase care afectează atât posibilitatea constructorilor de a satisface cererea de pe piață, cât și calitatea lucrărilor executate. „Majoritatea muncitorilor a plecat peste hotare pentru salarii mai bune și condiții de lucru mai decente”, continuă articolul.

De asemenea, potrivit publicației profit.ro din martie 2020, criza coronavirus va amplifica aceste probleme, conducând la apariția mai multor șantiere blocate și întârziate, cauzele variind de la identificarea membrilor echipei care prezintă simptome specifice virusului, la firmele de construcții aflate în așteptarea de materiale din țări precum China, Spania și Italia.

Toate aceste probleme duc la situații nedorite în industrie: proiecte nelivrate la timp, nefuncționale și la un cost care nu aduce valoare. Urbicon are intenția de a remodela și inova spațiul construcțiilor prin implementarea unor viziuni ambițioase și diferite. Strategia Urbicon pornește de la Cercul de Aur și se concentrează pe întrebarea „De ce?”.

 Simon Sinek, autorul „Teoriei Cercului de Aur”, explică cum dezvoltarea celor mai eficiente strategii care inspiră pornesc cu întrebarea „De ce?”. Sinek este de părere că, prin concentrarea asupra întrebării „De ce?”, apare abilitatea de a comunica direct cu nevoile clientului, chiar și la nivel subconștient. Această realizare demonstrează că oamenii nu își vor oferi încrederea deplină, decât dacă nevoia din spatele întrebării „De ce?” este adresată. Abia după întrebarea „De ce?” apar celalte întrebări care fac parte din Cercul de Aur: „Cum?”, făcând referire la modalitatea de a satisface acea nevoie și „Ce?”, care descrie obiectul de activitate – în cazul nostru, construcții, lucrări, materiale etc.

Cercul de Aur al lui Simon Sinek stă și la temelia Urbicon, începând chiar cu logo-ul nostru. „Suntem conștienți de importantă nevoilor clienților noștri și ne dorim să le înțelegem pe deplin, înainte de a desfășura orice activitate” comentează Tania Stoica, CEO al Urbicon Group. Urbicon are dorința de a utiliza cele mai bune practici în construcții, țînând cont de impactul pe termen scurt, dar și pe termen lung al lucrărilor noastre.Cu ajutorul întregii echipe, Urbicon realizează construcțiile la o calitate superioară și le livrează la termen, investind timp și resurse în pregătirea specialiștilor, materialelor folosite și furnizorilor. „Acesta este modelul în funcție de care au fost construite echipa și valorile Urbicon. Pentru noi, livrarea proiectelor la timp, funcționale și la cel mai bun raport între calitate și preț este o prioritate”, completează Stoica.

În prezent, echipa Urbicon are mai multe proiecte în desfășurare, printre care construcția și dotarea grădiniței din satul Adânca, comună Gură Ocniței, județul Dâmbovița și inființarea rețelei de canalizare și extindere rețea apă în comună Branistea, județul Dâmbovița.